מוזיקה ואתם זה לא הולך ביחד

כשהיא נסעה לחו"ל היא השאירה לי את האייפוד. לי היה נגן מוזיקה די פושט והחלטנו שעדיף שהיא תיקח אותו. מאז אני מאוד נהנה לשמוע מוזיקה בדרך לעבודה. לפעמים אני אפילו מוותר על האוטובוס ופשוט הולך ברגל עד למשרד (גם יש אחלה מזג אוויר לאחרונה). השירים שאני שומע מעבירים את ההליכה בכיף. זה נחמד שיש טכנולוגיה כזו שכיף לשמוע איתה מוזיקה. כי פעם זה היה נראה ככה:

 במוצ"ש הייתי אצל ההורים, השארתי את הרכב והחלטתי לחזור עם הנגן. ואז אבא שלי הזהיר אותי – אל תלך עם האוזניות ברחוב – אתה יכול לקבל קנס.

"מה?"

הדברים שאבא שלי ממציא… התערבתי איתו שזה פשוט לא יכול להיות נכון. הפסדתי.

****

כן, מסתבר שיש חוק כזה.ואפילו אוכפים אותו. חיפוש מהיר בגוגל הראה שנויפלד כבר כתב על זה ושאפילו הייתה הפגנה נגד.

אז אנשים חכמים ממני כתבו על ההשלכות שיש לחוק כזה על החברה,ועל החשיבות שיש לעודד הולכי רגל בעיר.  ועל חוסר הנחיצות שלו מבחינת בטיחות בדרכים וכו' (רוצים שפחות אנשים ידרסו? הפתרון הוא פחות מכוניות, לא פחות הולכי רגל)

וראבאק, בלי מוזיקה זה סתם עצוב.

 ולשמוע מוזיקה גם באוטובוס זה נחמד. (למרות שזה באמת יכול להיות סוחף מדי לפעמים) תראו את הפרסומת

 ואם אתם רוצים אז גם את זו. היא מצחיקה:

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברה וקהילה, מוזיקה, עירוניות, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על מוזיקה ואתם זה לא הולך ביחד

  1. Yuval Adam הגיב:

    אלהים ישמור
    חיכיתי עד הסוף רק לראות מי זו הזמרת 🙂
    שרי צוריאל שככה יהיה לי טוב. ומדהים שאני זוכר את השיר…

    אני אומר שזה קנס אחד שאני מוכן להסתכן בו.

    אהבתי

  2. cupid הגיב:

    וואו.. גם כשעושים ספורט אפשר לקבל קנס או שזה לגיטימי לעשות כאילו לא שומעים את השוטר ולהמשיך בריצה? סתם משהו שחשבתי עליו בתור אחת שתמיד עושה ספורט עם האייפוד מחובר לאוזניים…

    אין כמו לשמוע מוזיקה על הבוקר באוטובוס… על הבוקר זה תמיד יותר כיף מאשר בסוף היום ופותח את הבוקר בצורה יותר רגועה…

    אהבתי

  3. ניר הגיב:

    משום מה נדמה לי שהיתה לנו שיחה על זה אתמול 🙂 האם קיבלת השראה מזה לכתיבת הבלוג??
    בכל אופן גם אני ממש השבוע קיבלתי את האייפוד הזה מתנה מאבי, וזה הרבה יותר נוח מכל נגן אחר שהיה לי … אין מה להשוות.. ו… אני אשים לב לגבי נושא הקנסות. אולי אם אני אלך עם רמקולים בצדדים זה יהיה בסדר… חח 😆

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    ניר, תפסת אותי בדיוק בזמן שכתבתי את הבלוג בבית הקפה (אולי כמה דקות אחרי שסיימתי אותו), אז זה היה לי בראש.

    קיופיד, אני חושב שעיקר האכיפה היא במעברי חציה ככה שבעיקרון פחות בעייתי כנראה לעשות כושר עם האייפוד – למרות שהחוק בהחלט אוסר זאת, מסתבר.

    אהבתי

  5. cupid הגיב:

    טוב, אני אשתדל לא לעבור באדום עם האייפוד 😉

    אתה יכול לקרוא לי קופידונית… 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

