דצמבר

עוד שלושה שבועות היא חוזרת. עוד שלושה שבועות  מה-יום.

 היה נובמבר לא קל, סך הכל. אפילו שלא ירד גשם.

אבל עכשיו התחלף ועבר ואני כהרגלי, באופטימיות. מנסה להסתכל על הצד החיובי. אז חשבתי שאני אציין כמה מהיתרונות של ה"רווקות" הזו שנכפתה עלי. הנה הרשימה:

א. אני קורא יותר

ב. אני כותב יותר

ג. החתול רוג'ר נותן לי יותר תשומת לב

ד. אני יכול לכוון את הטלויזיה בסלון ככה שיהיה אפשר לראות אותה מהשירותים ולהשאיר את הדלת פתוחה (מציאות נושכת? מישהו?)

ה. אני מקבל הרבה צומי, מחברים, מהמשפחה, במשרד, בבלוג.

ו. עשיתי ניסויים במטבח

ז. ישנתי באלכסון. לא ממש הבנתי מה היתרונות בזה, אבל ניסיתי.

ח.אכלתי גושי גבינה עצומים בסלון. (למי שלא הבין – לכו תראו סיינפלד מדי פעם)

ט. התגעגעתי והתגעגעו אלי

י. אני חושב על עוד שלושה שבועות וזה עושה לי נעים.

זהו זה. לא הרבה יתרונות, אבל יש כמה.

ובכל מקרה, זה לא ייקח הרבה זמן עד שהיא תחזור ואני אהיה שייך לה שוב:

יום לפני שהיא חוזרת, זה ה-21 לצדמבר. שזה היום הכי קצר בשנה.

איך שהוא יש לי תחושה שהוא הולך להיות נורא נורא נורא ארוך.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על דצמבר

  1. cupid הגיב:

    3 שבועות יעברו מהר… אל תדאג 🙂 אין כמו חזרה אחד לזרועות השני אחרי זמן ארוך של געגועים…
    אגב, התחלת את "יער נורבגי"? בזכות ההמלצות אצלך בבלוג קניתי אותו אתמול.. עכשיו רק צריך למצוא זמן לקרוא אותו. מחכה להיסחף…

    אהבתי

  2. Yuval Adam הגיב:

    שלושה שבועות זה כלום.
    הפרויקט שלי בעבודה מסתיים אז, ואי לא קולט איך אני בכלל נושם עד אז, שלא לדבר על תחושה שזה ארוך 🙂

    אם אתם בקטע של יער נורווגי, שווה לקרוא את ספוטניק בייבי, שמאד מאד אהבתי.

    אהבתי

  3. חן הגיב:

    גם כשאני לבד פתאום כל היתרונות האלה נראים תפלים. בכל מקרה השלושה שבועות האלה יטוסו לך. תחשוב כמה מהר עובר שבוע. רק הנאום חוצב הלהבות שהכנתי להשמיע באוזניך בענייני פוליטיקה (שהתחלנו בטלפון) יקח לפחות שבוע וחצי…

    אהבתי

  4. hagintlv הגיב:

    Aww…

    אני מתה על הדביקות הזו 😛

    ויופי של יתרונות מצאת

    אהבתי

  5. greentul הגיב:

    מי דביק? מה דביק? אני לא דביק.

    לא קראתי את יער נורווגי. בגלל עוקץ של עיתון הארץ נפלתי עם אישתו של הנוסע בזמן שאני די בטוח שאני אמסור בקרוב למיזם סיפור חוזר
    http://www.s-tov.org.il/sipur_hozer.html

    אז יער נורווגי יהיה הדבר הבא.

    אהבתי

  6. macphista הגיב:

    אוף, זה מה שיש לי להגיד. אוף.

    אה, אוקי, האוף היה לעצמי.

    בשבילך- יא, איזה חמודים אתם ביחד.

    אוף

    אהבתי

  7. greentul הגיב:

    מקפיסטה, אני מתנצל.

    אני מבטיח שאוטוטו הבלוג הזה חוזר להתעסק בפרסומות וזהו.

    אהבתי

  8. cupid הגיב:

    אשתו של הנוסע בזמן – אחד מהספרים האהובים עלי… טוב לדעת על סיפור חוזר… יש לי הרבה מאוד ספרים לתרום לשם.
    את יער נורבגי אני אתחיל היום אחרי הלימודים, הבטחה שלי לעצמי… במקום לבהות בערוץ 20 😕

    אהבתי

  9. אלמה הגיב:

    נחמד להתגעגע. ולפחות מצאת יתרונות נוספים. אופטימיות זה חשוב.
    וספיקינג אוף ספרים, ראיתי היום בצומת מבצע של 4 במאה, ולא ישנים אלא ספרים סבבה.

    אהבתי

  10. greentul הגיב:

    המבצע הוא רק למי שיש לו כאל או לכולם?

    אהבתי

  11. hagintlv הגיב:

    בסטימצקי 1+1 למחזיקי לאומי קארד או 50% על ספר שני לכולם… שתדע.

    אתה דביק לאללה. זה חמוד מאוד. לא להשתנות בבקשה ❗

    אהבתי

  12. אלמה הגיב:

    חושבת שלכולם.

    אהבתי

להשאיר תגובה

