Tea Break

נתחיל בשיר שאפשר לשים בזמן שקוראים את הפוסט הזה. אפשר ללחוץ על פליי ואז להמשיך לקרוא. לא חייבים כמובן, שום דבר כאן הוא לא בכפייה. אם אתם מאלה שלא קונים חתול בשק מדובר בשיר "will you" של Hazel O'conor. יש לי סיפור שנראה לי שהוא מאוד מעניין לספר על השיר הזה אבל אני חושב שאני לא אספר אותו הפעם. תהיו במתח.

על מה אני כן אכתוב עכשיו? ובכן, בלי ששמתי לב כמעט, התחלתי בחודשים האחרונים תהליך של שיפור עצמי. קרה ככה. התחלתי להשקיע יותר בעבודה, להתמודד עם דברים שהיה לי קשה לעשות, ללכת לחדר כושר, לקרוא יותר, לא לדחות דברים, פחות לקחת דברים ללב, להתמודד עם מה שמרגיז אותי באופן רציונלי. דברים כאלה.

אבל יש עדיין מקום לשיפור. למשל אין ספק שאני צריך לנקות את הבית יותר. אם אתם לא בקטע של הייזל אוקונור אפשר לשמוע עכשיו את איזולירבנד בשירם "מטאטאים את התא". מאוד אייטיז הבלוג הזה היום..

 אז כן, כמו שאומר את השיר, יש מי שמטאטא ויש מי ששותה תה. ומכאן נובע הרזולושיין החדש שלי בין שני הסמים העיקריים שאני צורך – קפאין ואלכוהול, אני חושב שעיקר הבעיה נמצאת בראשון, בעיקר בגלל הכמות. נכון שאני לפעמים עובד שעות ארוכות וקפה זה מעורר ונחמד, וחוץ מזה אני גם בהחלט יודע להעריך כוס קפה טוב וגם יש לזה חשיבות חברתית. אבל אפילו בסופשבוע אני מוצא את עצמי שותה לפחות חמש כוסות קפה ביום.

אחת בבוקר – לפני שאני יוצא מהבית. כמו הקפה ששותה הבחור בפרסומת הגדולה הזאת, וכנראה שגם מצפה לתוצאה זהה:

אחת שניה כשאני מגיע למשרד בזמן שהמחשב מתעורר ואני מתחיל לעבור על העיתונים

עוד אחת אחרי ארוחת צהריים

רביעית בשעה חמש שזוכה לכינוי "אש בחמש"

וכמובן שאם אני נמצא בישיבה וכו' – תמיד אני עשוי לצרף את הכוס החמישית, ואולי אפילו השישית.

נכון – אני משתדל תמיד שהקפה יהיה בכוסות קטנות יחסית. אבל זאת עדיין כמות לא קטנה.

אז החלטתי שזה משהו שאני יכול לעשות – בתור התחלה אני הולך לרדת לשתי כוסות קפה בלבד ביום – אחת בבוקר ועוד אחת כשאני ממש ארגיש שאני חייב.

ראיתי איזה תוכנית בערוץ המדע שאמרה שהשבוע הראשון בגמילה מקפה הוא הכי קשה ואחר כך כבר לא מרגישים את זה.

כמובן, שאני לא מתכוון לעשות את זה "קולד טרקי" – כרגע ה"אדולן" שלי הוא תה. בניגוד לקפה שאמנם ממריץ אותי אבל גורם לי להרגיש פיכסה, תה נותן לי תחושה מרגיעה ונקיה.

אז זה הרזולושיין. אני מבטיח לדווח לכם על ההתפתחות שלה. אפשר לעשות את זה בריג'יט ג'ונס סטייל – שכל יום אני אציין בבלוג כמה כוסות קפה שתיתי באותו יום.

אלא אם כן יימאס לי ולא יבוא לי יותר.

4 תגובות בנושא “Tea Break

  1. דווקא אני מאוד בעד ג'ייקובס. טעם וארומה של קפה שהרגע נטחן. שווה כל שקל. (נאמר בכמיהה תוך לגימה חרישית של תה צהבהב)

    אהבתי

  2. אחרי שגיליתי את נפלאות חלב הסויה וחזרתי לשתות קפה הייתי שותה איזה … יותר מדי כוסות ביום. כל היום. הייתי נכנסת למיטה בחצות, מוטשת, עייפה, מחכה לשינה המתוקה שתבוא עלי ו… היא הייתה מגיעה 3 שעות אח"כ.
    עכשיו אני מגבילה את עצמי, מקסימום 2 כוסות. זהו. חוץ מזה, חלב סויה יקר…

    אהבתי

להשאיר תגובה

