לראות לקרוא ולשרוף – ללכת לקולנוע לבד

טוב,  עבר יותר מחודש מאז שהסרט עלה לאקרנים. ואפילו יותר זמן מאז שראיתי את הפרומואים שלו ורציתי ללכת לראות אותו.

ולא היה לי עם מי ללכת. כל מי שרצה לראות את הסרט הספיק לראות אותו לפני שאני הצעתי שנלך, וכל מי שעוד לא ראה – לא היה מעוניין.

היו גם מי שאמרו לי לחכות לDVD. וזה לא שאני לא אוהב לראות סרטים בבית, אני דווקא אוהב מאוד. ואני גם אוהב לראות סרטים שכבר ראיתי שוב ושוב.

אבל יש לי את המנוי ב"לב" שאני רוצה לנצל, וחוץ מזה – למרות הטלויזיה החדשה והיחסית גדולה שלי – עדיין אין על החוויה הקולנועית

אז היום בבוקר קמתי. שמעתי גלי צה"ל כהרגלי בשבת בבוקר. ואז החלטתי. ב-11:15 ראיתי שיש הצגה של הסרט ב-11:30. התקחלתי בזריזות, ג'ינס חולצה – תוך כמה דקות כבר הייתי בסנטר. אפילו לא הפסדתי את רוב הבקרובים (שחלק מהם נראים מאוד מעניינים).

היום בבוקר הייתה הפעם הראשונה שהייתי בקולנוע לבד.
נהנתי נורא. נהנתי לבד.  קניתי לעצמי פופקורן וקולה וכבר שמחתי מראש על כך שאני לא אצטרך להתחלק בהם (תמיד מפריע לי לאכול פופקורן עם אנשים שלא מחשבים את קצב אכילת הפופקורן בהתאם לאורך הסרט. אין לי בעיה אפילו לקנות למישהו קופסת פופקורן משל עצמו על חשבוני, אבל שיעזוב את הערמה המשומנת שלי וייתן לי להנות ממנה). המוכר שמכר לי את הפופקורן איחל לי "תהנו" בלשון רבים, והאמת שבאולם הריק יחסית היו רק כמה זוגות. אני גם לא זוכר שראיתי הרבה אנשים שהולכים לבד לקולנוע.

חשבתי על האחיין שלי שאתמול הלך בפעם הראשונה לסרט עם הבנים מהכיתה ועל תחושת העצמאות שלו והרגשתי בעצמי גם תחושת עצמאות קלה. היה לי ממש נחמד. יכולתי להניח את הפופקורן והשתיה במושב לידי.יכולתי לצחוק מהאישה שישבה שתי שורות לפני וכל הזמן שאלה את בן הזוג שלה שאלות בנוסח "who's that guy?".צחקתי מהסרט לעצמי. פעם בלב ומדי פעם גם צחקתי מהסרט בקול רם.

אני לא אומר שזה לא נחמד ללכת לסרט עם חברים וכנראה שבעתיד זו עדיין תהיה בחירה המועדפת עלי. אבל מוצא חן בעיני שלא ויתרתי על הסרט רק בגלל שלא היה לי עם מי ללכת הפעם.

והכל בעצמי.

8 תגובות בנושא “לראות לקרוא ולשרוף – ללכת לקולנוע לבד

  1. אה, בגלל זה אני אוהבת ללכת לסנימטק. שם זה עוד איכשהו "בסדר" ללכת לבד. למרות שאני מנסה להימנע מזה. ממש לא נחמד לפגוש חבורה של פיאכסים מהלימודים או את האקס עם בחורה/ות/חברים שם כשאת לבד.
    מה חשבת על הסרט? אני ממש אהבתי.

    אהבתי

  2. אני מאוד נהנתי. (למרות שאולי החוויה כולה הייתה קצת מערפלת והתגובה שלי היא לא רק לסרט).

    למי שאוהב את האחים כהן זה מאוד מומלץ לדעתי.

    הסרט הבא זה החדש של קווין סמית'.

    אהבתי

  3. עוד לא ראיתי את הסרט, ואני מתכוונת, אבל הלכתי כמה פעמים לקולנוע לבד. רוב מה שאני זוכרת זה כמה הייתי מאושרת מעצמי שעשיתי את זה, וכמה זה היה נחמד בדרכו.

    אהבתי

  4. ברוך הבא למועדון!

    כבר שנים שיוצא לי ללכת לסרטים לבד. אמנם ברוב הפעמים בסינמטק, ושם זה חלק מהעניין, אבל גם בלב יצא לא מעט.
    זו חוויה אחרת ששווה לנסות, אבל הרבה אנשים פוחדים. פוחדים בעיקר שמישהו יראה אותם לבד…
    מי שמעיז מגלה שזו עצמאות מהסוג של לדעת שאתה לא תלוי באף אחד, אבל זהירות, זה גם ממכר.
    אתה יודע, חופשי זה לגמרי לבד 🙂

    אהבתי

  5. טוב, אז כל הכבוד לכן… בשבילי זאת הייתה חוויה חדשה.

    יש פה עניין מעגלי מעניין. מצד אחד ללכת לקולנוע לבד יכול להראות בודד נואש ואפילו פתטי.

    מצד שני – העובדה שיש את הביטחון העצמי להיראות ככה בציבור, היא משהו שאפשר להיות גאה בו.

    צירפתי את הקליפ של קישקשתא

    אהבתי

  6. הדבר הבא צריך להיות ללכת לתיאטרון לבד. מניסיון של מספר פעמים אני אומר לך שזו חוויה יוצאת דופן, יותר מהחוויה בקולנוע אפילו. העובדה שמדובר בשחקנים אמיתיים על במה הופכת את כל העניין אולי ליותר אינטימי ומרגש.

    אהבתי

  7. כל הכבוד… ובכלל לא פאתטי אלא סוג של מגניב ונועז לדעתי 🙂
    אני התחלתי לאחרונה לקחת את עצמי להפסקת צהריים מחוץ למשרד, לגמרי לבד מדי פעם… לפעמים עם ספר טוב כדי להירגע מהרעש והלחץ וכל האנשים… זה גם תמיד גורר תגובות כמו: "את מחכה לעוד מישהו?" אבל זה גם כל כך נחמד לפעמים שממש לא אכפת לי. 😉

    אהבתי

להשאיר תגובה

