יום ללא קניות

חישבתי אחורה חמישה ימי שישי.

באף אחד מהם לא רכשתי שום דבר. ישבתי בבית – מקסימום בבית קפה. אכלתי ארוחת ערב עם ההורים. קראתי עיתונים, שמעתי שישיות. לא עשיתי שופינג בכל אופן.

מאז שהייתי בלונדון, לפחות – וזה כבר די הרבה זמן.

ולא שלא הייתי צריך לקנות דברים. דווקא חסרים לי מכנסיים טובים, חולצות לעבודה וכאלה.

(בעיקר בגלל שאני לא מגהץ כמעט – אני צריך סייקל יותר גדול של בגדים).

אבל דחיתי את הקניות האלה. התעצלתי. כמו שאני מתעצל לעשות הרבה דברים אחרים.


והנה דווקא היום החלטתי שאני קם ועושה קניות. וגם מסתפר.

ואז גיליתי שהיום זה יום ללא קניות. מבאס. אני יודע שזה אירוני שאני עובד בפרסום ושאכפת לי מדברים כמו "יום ללא קניות, אבל כזה אני מלא סתירות פנימיות ולא מלא סתירות פנימיות בכלל. יש בי רבדים. או כמו ש(נדמה לי) מרק טווין אמר – "אלה העקרונות שלי, ואם הם לא מוצאים חן בעיניכם – יש לי אחרים".

בכל אופן, החלטתי כן לערוך את הקניות. אבל בשביל לקזז אני לא אסתפר היום. למרות שאני ממש צריך. גם ככה להתספר בשישי זה באלאגן לפעמים. אולי בסוף אני אעבור לגור בפארק, אהיה היפי ואז באמת לא אצטרך לקנות כלום.

4 תגובות בנושא “יום ללא קניות

  1. תגיד המשפט הוא לא של גראוצ'ו מרקס? בכל מקרה, אני בכלל חושב שיום שישי זה לא יום טוב לקניות. הכל מלא אנשים, וזה יום שצריך להיות הרבה יותר באיזי עם עיתונים ומוסיקה ואולי ניקיון של הבית. ואגב, שירים מצטיינים הבאת הפעם. שבת שלום.

    אהבתי

  2. כן, האינטקנט הראשון שלי היה נכון. זה באמת גראוצ'ו מארקס.

    משום מה אחרי התלבטות חשבתי על מרק טווין.

    אבל עכשיו בדקתי.

    יצאתי מוקדם וקניתי כמה דברים שהייתי צריך. היו מבצעי סוף עונה ויצאתי ממש בזול. אני חושב שלשבת בבית עם עיתונים זה יותר לשבת מאשר לשישי. שווה לצאת החוצה בשישי – במיוחד בשעות היותר מוקדמות.

    אחרי 13:00 זה באמת נהיה צפוף וצריך לברוח חזרה הביתה.

    את הבית ניקיתי קצת.

    אהבתי

  3. אני החלטתי להנהיג תנועת התנגדות ליום ללא קניות שמתרעמת נגד ימים אנטי קפיטליסטים על ידי שימוש ציני זול ופופוליסטי בכוח העבודה המבקש קונים, במיוחד בעת של משבר כלכלי. אבל אז הבנתי שלמרות שאני צריכה בגד ים חדש, אין לי זמן לקניות היום.
    שנה הבאה.

    אהבתי

  4. אני צריכה למצוא לעצמי דרך לא לצאת מהבית בימי שישי- נראה לי שכל מה שאני מרוויחה בחמישה ימי עבודה, אני מבזבזת בשישי.
    לא ידעתי על היום הזה- ולא נראה לי שזה היה עוצר אותי…

    אהבתי

להשאיר תגובה

