איפה אתם? לא רואים אתכם!

חלק עברו לגור מחוץ לעיר

חלק התבגרו, התחתנו, ילדים.

 חלק התרחקו (לאו דווקא גיאוגרפית)

חלק נורא עסוקים

חלק רואים האח הגדול כל הזמן

כבר אין עם מי להיפגש לבירה בערב

4 תגובות בנושא “איפה אתם? לא רואים אתכם!

  1. ממממ
    לכבוד הוא לי שציינת את העוברים מחוץ לעיר ראשונים?
    למרות שאני נופל גם על קטגוריית המזדקנים, והעסוקים.

    ואתה בעצמך רואה האח הגדול כל הזמן.

    בוא נדסקס את המצב על בירה. מה את אומר? 🙂

    אהבתי

  2. אני מתה על שושנת המים של הביצה שלך.
    ובירה זה קר מדי בחורף ובכלל כיף בבית
    ואני לא ראיתי פרק אחד של האח הגדול, מחכה לריאליטי של דנה אינטרנשיונל.

    אהבתי

  3. אני הפסקתי לראות האח הגדול. אין רנין אין רייטינג.

    ספי? איזה חורף? כבר שנתיים לא היה חורף בעיר הזאת…

    שושנת המים מודה לך – למרות שהיא של התבנית ולא שלי. אבל זה חשוב לי שאת אוהבת את העיצוב.

    שיהיה אחלה סופ"ש

    אולי מחר בירה.

    אהבתי

  4. אצלי זה קרה אבל הפוך… מאז שאני עברתי לת"א חלק נכבר מהחברים פשוט התרחקו. יש / הייתה (אני לא יודעת במה לבחור) לי חברה מאוד טובה שמאז שעברתי לא ראיתי אותה כי פשוט היא כל כך רחוקה (25 דק נסיעה מתל אביב) והיא תמיד עייפה / עסוקה… כנראה שהיא מסוג החברות של "רחוק מהעין רחוק מהלב"… חבל, בשבילה בעיקר… והיא לא היחידה… מצד שני יש את החברים שגרים בתל אביב ועכשיו התקרבנו יותר מאי פעם.
    אני בינתיים מנסה להיגמל מהאח הגדול… גם ככה אין לי יותר מדי זמן

    אהבתי

להשאיר תגובה

