אסופת תירוצים

אני לא יכול ללכת לחדר כושר כי:

1. יורד גשם
2. אני צריך להיות זמין בנייד
3. כבר מאוחר
4. עוד מוקדם
5.יש משהו שאסור לי להפסיד בטלויזיה
6. אני עייף
7. הרגע התקלחתי
8. אני צריך להתקלח
9.הלכתי אתמול
10. אני אלך מחר
11. אני צריך לאכול משהו קל לפני
12. אכלתי יותר מדי
13. נתפס לי שריר
14. אני צריך לשטוף כלים
15. אני צריך לעשות כביסה
16.החתול צריך תשומת לב
17. אני לא קורא מספיק
18. אני צריך לעשות משהו בשביל העבודה
19. יכול להיות שעוד מעט ירד גשם
20. יהיה שם נורא צפוף עכשיו
21. בטח סגרו מוקדם
22. לא בא לי
23. חם מדי
24. צריך לבשל
25. צריך לבקר את סבתא שלי
26. הרבה זמן לא הייתי בקולנוע
27. היה לי יום קשה בעבודה
28. הרבה זמן לא יצאתי לפאב (לפחות יומיים)
29. אין לי מגבות גדולות נקיות
30. אני צריך לכתוב איזה פוסט

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אסופת תירוצים

  1. cupid הגיב:

    אנחנו מבזבזים יותר מדי אנרגיה על תירוצים עד שאין לנו כבר כוח ללכת להתאמן… 😐
    דווקא יום קשה בעבודה או עייפות הם מה שממריצים אותי לעשות ספורט… ההרגשה אח"כ שווה את הכל.

    אהבתי

  2. לימור הגיב:

    וכשהולכים- לא רוצים לחזור הבייתה 🙂 רק קשה להביא עצמנו לשם…

    אהבתי

כתיבת תגובה

