חשבתי שאני אנקה את הבית היום

חשבתי שאני אנקה את הבית היום.

אבל זה לא יקרה

שמעתי רדיו, התאמנתי בחדר כושר, קראתי וראיתי את "כשתראי נמר בשלג".

אפילו עשיתי כביסה ושטפתי כלים, אבל לנקות לא הצליח לי. יש לי תוכניות ליותר מאוחר והבית מתמלא לאט לאט בשערות של חתול.

אני צריך אחד כזה:

או לפחות משהו כזה:

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, שגרה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על חשבתי שאני אנקה את הבית היום

  1. hagintlv הגיב:

    או מישהו שתשלם לו/לה כסף עבור שירותי ניקיון… מהפכני, לא? :mrgreen:

    אהבתי

  2. macphista הגיב:

    חשבתי שאעשה היום שיעורים, תרגילים, אקרא מאמרים ואתכונן לבוחן. אבל אז קמתי מעוצבנת וכתבתי פוסט במשך שלוש שעות. אח"כ התעצבנתי עוד יותר כי הבנתי שהיום יום שבת, ואתמול הלכתי לישון ב2 בלילה והיום קמתי כבר ב9 בבוקר. אז אכלתי בוקר/צהריים, עשיתי שיעורים קטנטנים, לקחתי מאמר למיטה ו.. נרדמתי.
    עכשיו התעוררתי. עצבנית!

    אהבתי

  3. חן הגיב:

    אני דווקא ניקיתי!!! וזה אפילו היה כיף (צורת הניקיון החביבה עלי היא עם "כוורת בפארק" ברקע. תנסה את זה פעם.

    אהבתי

כתיבת תגובה

