פוסט מבית קפה

יש שיאמרו שבית קפה זה לא המקום האופטימלי לכתוב בו בבלוג. לא ממש שקט כאן, בטח שלא ביום שישי בבוהריים. מצד שמאל שלי שתי נשים שדנות באפשרויות הקריירה שיש להן כעורכות דין (לא שאני מצותת או משהו), מעבר להן קבוצת אימהות/ נשים בהריון שמטבע הדברים בוודאי מרכלות או מסכמות את השבוע. לפני חלון אל הרחוב שמשקיף אל צומת המלך ג'ורג'/ שלמה המלך, אל ה"בר גוריון" שהחליט להציב את שלט המקום הפוך (כנראה על מנת להינצל מאגרת שילוט) אל הבאצ'ו הצפוף שאם היה קצת יותר ריק אולי הייתי מוצא את עצמי בו עכשיו, חנות ה"חור בשחור" שעדיין מוכרת תקליטים ומעוררת בי תהיה בכל פעם שאני נוכח שמישהו יצא משם עם סחורה – (מי זה? למה הוא עדיין שומע מוזיקה בתקליטים?). ה"קוסם" סגור ולא מחלק כדורי פלאפל לכל מי שהיה יכול לעמוד בתור.ונראה שאף אחד לא עומד בתור, כולם ממהרים, בסידורים של יום שישי. אני התחלתי את יום שישי מוקדם. שמעתי את שישיות ברדיו תל אביב עם מרב כנת ודנה בלום כשרוג'ר החתול שרוע לצידי, קמתי והתקלחתי, הלכתי לחדר כושר והתקלחתי שוב. ועכשיו אני יושב פה, לקראת סיום עם הספר "שיגיונות ברולקין" של פול אוסטר, כותב מכתב אליה להודו, וגם קצת כותב כאן, בבלוג על מה שמתרחש סביבי. מרגיש קצת כמו בקליפ של מדונה כשכל העולם מסביב נע במהירות האור ואצלי הכל כל כך לאט היום עוד מעט אסע אל ההורים לארוחת ערב של יום שישי (כבר הרבה זמן לא הייתה, ההורים שלי היו בחופשה של כמה שבועות). אני לא מנסה להפוך את הבלוג הזה לטוויטר שמדווח בכל רגע מה אני עושה, אבל אני שמח לשתף את הרגע הנוכחי, עם כל מי שעשוי לקרוא כאן.

שיהיה לכולם שבת שלום.

אני יודע בדיוק איזה שיר אני רוצה לצרף לפוסט הזה ולכן הוא כנראה יתפרסם באיחור – עד שאמצא את השיר ואצרף לכאן…

טוב אז הנה זה:



(השיר הישן  והיפה הזה נקרא "כוחו של המשורר", מילים, לחן וביצוע – דני רובס)

ובהזדמנות זו אני גם רוצה להמליץ על הדיסק של רובס (כבר לא כל כך חדש) – משהו חדש מתחיל, אני גם מאוד רוצה לראות את ההופעה שלצערי עוד לא יצא לי ללכת, אבל שמעתי שהיא מצויינת. שיהיה אחלה המשך של סוף השבוע

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, המלצה, עירוניות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על פוסט מבית קפה

  1. אלמה הגיב:

    אם אני מבינה אותך נכון ישבת בבית הקפה החביב עלי לאחרונה. אחלה מקום, ומצוין לצפייה על החיים. ושמעתי שיש להם עוגת חלבה טובה (לא ניסיתי כי אחרי הכל, זה לא שוקולד).

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    אני גם לא ניסיתי את עוגת החלבה, בגלל הסוכרת.

    מה שמזכיר לי שהיית צריכה לברר לי על איזה מאפיה במלצ'ט, לא?

    אהבתי

  3. חן הגיב:

    לפוסט הזה יש ריח של יום שישי…

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    גם לשבת יש ריח, יש עכשיו "העולם מצחיק אז צוחקים" בגלי צה"ל

    🙂

    אהבתי

  5. אלמה הגיב:

    כשהקרייבינג לשוקולד מגיע אני שוכחת הבטחות 😳 אני אנסה בפעם הבאה.

    אהבתי

  6. אלמה הגיב:

    במיוחד בשבילך וממניעים אלטרואיסטיים בלבד הלכתי למאפיה, והיא בשיפוצים לשבועיים! איזה עולם אכזר.

    אהבתי

כתיבת תגובה

