14 יום זה נצח שנמשך שבועיים – וחצי שנה?

ביום לפני שהכרנו הייתה הופעה של שלום חנוך שפיספסה, מה שאפשר לי להזמין אותה לפעם הבאה שהוא הופיע בבארבי, בערך חודש אחר כך. במקרה מישהו צילם את ההופעה הזאת והעלה אותה ליו טיוב. במקרה זה בדיוק השיר הזה:

 אז זה גם 14 יום בלי להיות ביחד, וגם חצי שנה של כן להיות ביחד. ככה וככה. אני לא בטוח איזה פרק זמן יותר ארוך,חצי השנה הזו עברה כל כך מהר, והשבועיים לא זזים. אני לא יודע אם זה תומך או מפריך כל מני תיאוריות של יחסות וקוונטים, או של המרצה  בחוג לפסיכולוגיה שהעביר קורס על זמן סובייקטיבי, או של טרי פראצ'ט שסיפר על הציפור הקטנה שעפה אל ההר שרחוק ממנה מיליוני שנות אור ובכל פעם כשהיא מגיעה לקצה ההר היא משחיזה את המקור שלה בקצה ההר ועפה חזרה ואז שוב יוצאת אל אותו ההר להשחיז את המקור וגם כשתסיים לשחוק את כל ההר עד היסוד בהשחזות מקורה עדיין לא יעבור הנצח.

טוב. עד כאן ההשתפכות. בכל מקרה את עוד מעט חוזרת. אני יודע שהביצוע של השיר הזה הוא מפס הקול של "ארמגדון" אבל "ארוחת בוקר בטיפני" זה סרט יותר טוב, עם כל הכבוד העצום שאני רוכש לסטיב בושמי ולג'ון מקליין ולברוס וויליס.

וחן – אם יחס השירים/טקסט לא נראה לך אז אני מבקש להיפגש איתי שוב בשופטים לדון בנושא.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא, פילוסופיה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על 14 יום זה נצח שנמשך שבועיים – וחצי שנה?

  1. חן הגיב:

    רגע רגע רגע, טל"ח יקר, אם אתה חושב שאתה תגרור אותי לבתי המרזח האפלים שלך באמתלות מגוחכות כאלה, אתה טועה. וכן, יחס השירים/טקסט לא נראה לי גם הפעם. אבל בלי קשר, כן, צריך להיפגש.

    אהבתי

  2. fireshine הגיב:

    זה קליפ יפה יפה של שלומי, אבל לא ממש מדבר על לחכות שבועיים למישהי, אלא על מחשבות על מישהי אחרי פרידה.
    אבל לא משנה, נהניתי
    וגם אהבתי את הקליפ מתוך ארוחת בוקר לטיפני,התאימו יפה מלים לתמונות

    אהבתי

להשאיר תגובה

