בוקר טוב

אולי שמתם לב – אבל שיניתי את מראה הבלוג. גם בגלל שאני קצת חסר החלטה ואוהב לנסות דברים חדשים – וגם כי אני חושב שהמראה הזה הוא יותר עליז ואני מנסה להישאר אופטימי (עטרה קראה לזה ייאוש אופטימי, אבל אפשר לוותר על הייאוש לפעמים, לא?)

אז לכבוד כל האופטימיות הזו – הבלוג הזה יהיה בסך הכל רשימה של שירים שיכולים לעשות לכם אחלה בוקר. אני מרשה לכם גם להוסיף את הקישור למועדפים ולשמוע בכל פעם שקשה לקום.

זה אפרופו אופטימיות. בכוונה בחרתי את הביצוע של יהודית ונורית – כי אריק איינשטיין וגם תיסלם כבר יש כאן.

חשבתי גם על "בוקר של כיף" של תסלם אבל האמת שזה היה יותר טוב

(אגב – כאילו סתם שיר עליז וכיפי – בתכלס ביקורת על הצפת המידע – וזה עוד לפני שהיה בארץ לא כבלים ולא אינטרנט, כולה רדיו עיתונים יומיים וטלוויזיה עם ערוץ אחד, אבל זה באמת לא קשור לבוקר סבבה).

יאללה – גם לועזי

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה המלצה, חברים, מוזיקה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על בוקר טוב

  1. חן הגיב:

    או קיי, באמת אחלה שירים, ויפה מצידך, אבל לי הפוסט הזה קצת מריח מעצלנות, אגב שיחתנו בשופטים 😉

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    עצלן תקרא לילד שלך שלא עושה כלום כל היום חוץ מלישון לאכול ולבלות עם אשתך.

    שלושה פוסטים ביומיים + תגובות זה לא עצלנות

    וחוץ מזה זה ממש מסובך להדביק את הקטעים האלה מיו טיוב!

    אהבתי

  3. חן הגיב:

    זה לא שלושה פוסטים ביומיים, כי זה בכלל לא נקרא פוסט. וגם לא טוסט.
    הילד שלי לא עצלן בכלל, הוא ממש לא אוהב לישון…
    והקיטור שלך על להדביק את הקטעים מיו טיוב נשמע לי כמו: אוי אוי אוי…

    אהבתי

להשאיר תגובה

