מגפה של מגפיים

 הערה מקדימה: מדובר בפוסט שוביניסטי משהו. יכול להיות שתהיה בו החפצה של נשים ואולי גם התייחסות רדודה מעליבה ופוגענית. אם זה מפריע אפשר לוותר עליו כבר עכשיו מצידי. לא כל דבר שאני כותב צריך לקרוא. 

עכשיו לפוסט עצמו:

אני חושב שרוב הגברים די שמחים כשמגיע הקיץ. לא רק בגלל שזו העונה ששמה קץ לקור, ולא רק בגלל שאפשר ללכת לים. כנראה שבעיקר בגלל המחשופים. בכל שנה בערך במאי-יוני, נשות הארץ מתקלפות מבגדיהן ומשביתות את המשק. כמובן שמצידן – הנשים לא מחפשות למשוך את תשומת ליבנו, ואנחנו בכלל חזירים והן רק רוצות שנסתכל להם בעינים מקסימום על הסנטר והן מתלבשות ככה כי ככה הן אוהבות וככה נוח להם וכו'.

אז אני לא אומר שאני נגד זה – ממש לא – אבל רק רציתי לציין שגם לחורף יש יתרונות. חוץ מכל הקטע שאפשר לקפוץ בין השלוליות ולהתכסות בפוך ולשתות קפה עם רוגלך כשיורד גשם בחוץ. גם מבחינת מלתחה – המצב לא כל כך נורא. זה לא רק שיש משהו מאוד יפה ואפילו סקסי באישה מכוסת טפחיים –

זה בעיקר הקטע של המגפיים.

ככה כל חורף, כל בחורה שמכסה את רגליה שעד כה נהנו מחוויה קיבוצניקית של סנדלים, הופכת לאשת החתול במגפיים. דוגמאות לא חסרות, יש את כל גיבורות העל שיש להן מגפיים גבוהים כאלה, כמו אשת חיל או סופרגירל עם המגפיים האדומים ואת אלקטרה. ואת אוליביה ניוטון ג'ון בקטע המסכם של גריז כשהיא מועכת את הסיגריה של ג'ון טרבולטה. יש את ג'יין פונדה ב קאט בלו,  יש את ננסי סינטרה ויש את  ג'סיקה סימפסון. בטח יש עוד מיליון.

גבוהים, או נמוכים, שחורים או חומים, מבריקים או מאט, עם עקב או עם פלטפורמה, עם ריצרץ בצד או עם רצועות. זה לא שאתן לא יפות בלי זה, אבל נחמד לשמוע את הטיפופין האלה בכל מקום ולהנות מהן – לפחות עד שיחזור הקיץ וכל מה שישאר מהמגפיים זה עקבות של עקבים.

13 תגובות בנושא “מגפה של מגפיים

  1. אני מוחה על הפוסט השובניסטי והמחפיץ!
    אני לובשת גופיות דקיקות כי אני אוהבת ולא משום סיבה אחרת.
    זו בדיוק גם הסיבה שנשים לובשות חזיות ונעלי עקב – זה מה זה נוח.

    אהבתי

  2. למה מחפיץ? למה? אני מאוד בעד מגפיים. וכמה שיותר…

    מעניין מה תאמר אם כך, על הפוסט שאני כתבתי היום על גיבורי תרבות…. נראה לי שאתה תמליץ להחזיר אותי לסופרז'יסטיות (בלי הבמה שניתנה להן) מהפוריטניות שתקפה אותך פתאום… עוד לא הספקתי לשמוע את הקטעים, אז יש מצב שאחזור 😉

    אהבתי

  3. אולי יום אחד אני אכתוב פוסט חוויות מהחוף הים (ולא רק), בו גברים נטולי חולצה אך לובשי מכנסים קצרים, הופכים לאוביקטים להתבוננות ארוכה (ואם יש להם גוף של מייקל פלפס, ספידו זה ממש ממש רצוי!!!).
    גם אתם, זכרי כל העולם ניתנים להחפצה…

    ומגפיים, זה הכי אחותי!!!

    אהבתי

  4. אוף, אני כבר לא יודע אם אתן ציניות או לא.

    אני יודע שהחפצה זה חוצפה ואיני חף מחיפוץ, אבל אחפה על חוצפתי ואני חפץ לחפש פיצוי לחיפוץ המחוצף שלא יתפוצץ החיפוץ בפרצוף.

    (לא מזמן קראתי קצת ד"ר סוס וזה משפיע)

    אהבתי

  5. זה יהיה המקום לספר על נבחרת השחייה של הטכניון.
    אם יש משהו מעניין בטכניון, זה נבחרת השחייה.
    לפני מעל שנה הייתי בבריכת הטכניון עם חברה, פתאום סגרו לנו את המסלולים. הגענו בדיוק לשעת האימון של הנבחרת. החברה התאבסה. אני אמרתי לה "חכי חכי, תפסי מקום טוב ליד הבריכה, הגענו בדיוק בזמן!". אחרי דקות כל הנשים, מגיל 0 ועד 90 (או יותר) ישבו/עמדו להן על שפת הבריכה, בוהות בשחיינים.
    גרררררררררררררר……….. שרירי הידיים שלהם, החזה המעוצב, היריכיים הבשרניות…. הממממממממממ…………

    אהבתי

  6. קראתי גם קראתי ותודה על הלינק. בדיוק היום היה דיון מסקרן אצלנו במשרד על נושא המגפיים. אני אישית חולק על דעתך. אני לא ממש אוהב אותם. יש בהם משהו מעורר יראה. אני מעדיף את החורף כי תמיד מה שמוסתר מן העין מסקרן יותר ממה שגלוי…

    אהבתי

  7. מקפיסטה – אני לא מבין בשביל בכלל היית צריכה סיבה על מנת לספר על הטכניון, אבל עם זאת – את באמת טוענת שנבחרת שחיה יותר מעניינת מפיסיקה של מוצקים?
    או שזה בעצם גם סוג של פיסיקה של מוצקים?

    חן, אתה קצת צודק לגבי היראה. לחברה שלי לשעבר היו שלוש זוגות של מגפיים שחורים גבוהים ותמיד חשבתי שהיא מכינה את עצמה לקראת ייסוד של תנועה פאשיסטית.

    ואתה גם צודק לגבי רב הנסתר על הגלוי, אבל בוא לא נגלה את זה לכל העולם, בסדר?

    אהבתי

  8. טל- אני לא צינית. בטח לא כשזה קשור למגפיים. ואני אוהבת את העיצוב החדש של הבלוג, אבל אצלך אי אפשר לדעת. תיכף תשנה שוב…

    מקפיס' – אפשר תמונות? (לשון בחוץ)

    כרובית- בבקשה פוסט. מלא זמן לא כתבת….

    טוב, מספיק. השתלטתי וזה אפילו לא שטח שלי… סליחה

    אהבתי

  9. לדעתי יש מגפיים ויש מגפיים.
    יש אופנה מעניינת של מגפים כמו של אינדיאניות, יש מגפים מפחידות שממשיכות את הקו של המכשפות, עם שפיץ שנגמר באיזור חיוג הבא, ויש מגפיים מאד, אמ, סקסיות.

    אני אוהב את החורף, אבל כפי שצוין, מתענג עם בוא הקיץ… 🙂

    אהבתי

  10. חגית, השטח שלי – שטח שלך. תרגישי חופשי.

    לגבי העיצוב החדש של הבלוג – ראי את הפוסט הבא.

    יובל – תודה לך על התגובה. אני חושב שזה הפוסט שלי שקיבל הכי הרבה תגובות עד כה. קצת פרובוקציה ותראה מה קורה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

