יום חדש נפלא

קמתי בבוקר ושמעתי את המערכונים של "העולם מצחיק אז צוחקים" בגלי צה"ל. קראתי קצת עתון והתעסקתי עם תשבץ תרתי משמע, אחר כך נסעתי למסעדה ליד הים ביפו, עם ההורים והאחים שלי והאחיינים שלא ראיתי המון זמן.

היו שם כמה חתולים במסעדה, כאלה שחיים משאריות הדגים בפחי האשפה. אחד מהם כנראה נפל קודם ונפצע – וגרר את שתי רגליו אחריו בזחילה. הוא היה קטן יחסית, וג'ינג'י. הוא לא ילל ולא התלונן, בשעה שהוא משך את עצמו קדימה בנכותו. אולי הוא נולד ככה?

שלושה מאחיו – עוד שניים ג'ינג'יים ואחד שחור לבן, התקרבו לשולחנות וצדו להם שאריות מהרצפה. ורק הוא הביט מהצד. בלי להתבכיין, בלי להשמיע יללה.

עצוב כזה.

זרקתי לו חתיכה של דג מהבורי שלי. רחוק מדי – הבורי התגלגל ונפל והג'ינג'י לא יכול היה להגיע למקום שבו הוא היה בין השיחים. האחים שלו התנפלו על הדג והוא נשאר לבד. עדיין בלי להתלונן.

חשבתי על רוג'ר, שמילל בבית כשהוא מתגעגע לאימא שלו שנמצאת עכשיו בהודו.

זרקתי לו עוד חתיכה, הפעם קלעתי ישר אליו. אני חושב שהוא היה מבסוט.

כשחזרתי הביתה, קצת מעופף מהערק הזחלוואי שהתלווה לדגים, רוג'ר התקרב אלי והתחכך בי, מבקש אהבה.

ליטפתי את רוג'ר והדלקתי את הרדיו שהיה עדיין על גלי צה"ל מהבוקר. והנה בדיוק נשמע השיר הזה של אריק ברמן:

זה קורה הרבה, כשאתה שומע שיר ושורות מהשיר מתחברות לדברים שקורים או שאתה מרגיש… "דירת שני חדרים במרכז תל אביב…על חשבון ההורים ארוחה בטיילת של יפו… מאוהב באחת שרחוקה מכאן אלפי קילומטרים"

פתחתי בשביל רוג'ר קופסת אוכל טעים (מעדן ששומרים לו רק לרגעים מסוימים)

בסך הכל גם לי וגם לו אין מה להתבכיין. היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, מוזיקה, עירוניות, פילוסופיה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על יום חדש נפלא

  1. חן הגיב:

    לא כל כך יודע מה להגיד לך על הפוסט הזה. אולי, תודה.

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    לא, לא, לא – תודה לך!

    אהבתי

  3. Kruvit הגיב:

    פעם היה לי חוק – חייבת לשמוע את היר הזה לפחות פעם ביום.
    בימים שפיספסתי, ידעתי שכבר לא יהיה יום נפלא.
    מזל שנגמלתי מההרגל הזה, כי כבר אין לי אוטו לשיר בו בקולי קולות 🙂

    אהבתי

  4. לימור הגיב:

    לי קורה שהשיר מתחבר להתרחשויות רק כשעצוב 😦
    אבל בהחלט אין לך על מה להתבכיין!

    אהבתי

כתיבת תגובה

