יום ועוד יומיים

ספרתי.

בהתחלה בראש, אחר כך עם האצבעות

בדקתי גם בלוח השנה

וחישבתי

 כן, עבר רק שבוע.

אני יודע שאי אפשר לעצור את הזמן. אבל לפעמים הוא זז ממש לאט.

—–

לא בא לי להדביק קטעים מיו טיוב:

"היא נודדת בדרכים, מעל לים במטוסים גדולים"

"החתול מדבר עליך הוא אותי שורט ובחלב בועט, גם הוא כמוני לא אוהב לבד"

—–

גם להיכנס לבעסה זאת לא המטרה. הנה מערכון מכבלים שמזכיר שאי שאפשר לעצור את הזמן.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על יום ועוד יומיים

  1. Yuval Adam הגיב:

    אי אפשר
    אבל זה גם טוב.
    זה אומר שלא משנה מה, היא תחזור בקרוב, והבקורב הזה מתקרב!!!
    יור פאקינג קאזין!!!

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    איי נואו היז מיי קאזין, איימ ג'אסט אסקינ'

    אהבתי

  3. macphista הגיב:

    אוף
    גם אני רוצה להיות מאוהבת.

    אהבתי

כתיבת תגובה

