סדר לפי הסדר

חזרתי הביתה

טוב, דבר ראשון אני אנקה את החול של החתול.

אה, רגע – כדאי קודם לארגן את כל הזבל כדי שהשקית עם החול המלוכלך לא תהיה פה סתם מונחת ואני אוכל ישר לרדת עם הכל למטה – נגיד לזרוק את הפרחים האלה שכבר נבלו לפני שבוע.

אבל רגע – לפניח שאני זורק את הפרחים כדאי שאני ארוקן את האגרטל בתוך הכיור

אבל הכיור מלא בכלים – קודם אני אשטוף את הכל

טוב, לא כדאי לשטוף כלים בבגדים האלה – אני אחליף בגדים

טוב אני חייב לעשות סדר בכל הבגדים שזרוקים כאן בבית לפני שאני מניח את אלה על הספה

אוי, כבר אין מקום בסל כביסה – קודם כל אני אשים מכונת כביסה,

רגע – אבל אם כבר מכונת כביסה – אולי אני אתרגן לצאת לחדר כושר שהיא תעבוד בזמן שאני מתאמן

אבל לפני חדר כושר אני חייב לאכול משהו. אי אפשר להתאמן על בטן ריקה.
אין אוכל בבית – אני צריך לרדת רגע לAM:PM לעשות קניות

טוב, רגע  – אבל דבר ראשון: לנקות את החול של החתול.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, פילוסופיה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על סדר לפי הסדר

  1. אלמה הגיב:

    אתה רואה? אסור לעשות סדר. סדר זה רע לבריאות.

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    את כל כך צודקת אלמה. האמת שלא מזמן הייתה תוכנית בערוץ 8 שהסבירה שאמנם חשוב לנקות כי המון דברים מגעילים ורעילים ומזהמים בלכלוך. אבל גם לא יותר מדי כי זה לא בריא.

    בכל אופן – בסוף באו אלי חברים אתמול אז הייתי חייב לסדר קצת.

    הייתי צריך לחשוב אבל על כותרת יותר נורמלית לפוסט הזה.

    אהבתי

  3. macphista הגיב:

    כמה מוכר!
    מזכיר לי את תחילת השבוע שרציתי לעשות כל כך הרבסה דברים שונים ונתקעתי בסופו של דבר מחכה 4 שעות לעשות כביסה…

    אהבתי

  4. אלמה הגיב:

    אוף, אז עכשיו אני צריכה לנקות?

    אהבתי

  5. greentul הגיב:

    יש לי טלפון של מנקה שעושה עבודה לא רעה, אם את צריכה.

    אהבתי

  6. לימור הגיב:

    קצת מיקוד זה הכל 🙂

    אהבתי

  7. greentul הגיב:

    מעולה לימור! מזכיר לי את תקופות הבחינות בזמן התואר…

    אהבתי

כתיבת תגובה

