מטוס גדול ממריא

טוב, אני אשתדל שהבלוג הזה לא יפוך למין טבלת יאוש שסופרת ימים עד שהיא תחזור (עוד 92, דרך אגב) . היום הסעתי אותה לשדה התעופה, וחזרתי הביתה אל חתול שאולי יתגעגע אפילו יותר ממני. יכול להיות שזה סתם קצת עצוב עכשיו אבל זה יעבור ויהיה קל יותר, יכול להיות שככל שהזמן יעבור אני אתגעגע יותר.

צריך רק לזכור להפעיל את הסקייפ באופן קבוע.
בכל אופן, אני כן מעריך שאני אנסה למלא את הזמן בהמון דברים אחרים – מה שאומר שאולי יהיו לי הרבה חוויות חדשות לכתוב עליהן כאן. נגיד, עוד מעט אני אבדוק כמה אלכוהול יש "בשופטים", ואם זה מספיק.

אגב, בדרך חזרה מהשדה שמעתי 88FM. אחלה מוזיקה. לפעמים אני שוכח את התחנה הזאת משום מה.
טוב, הרעיון העיקרי בבלוג הזה הוא עדיין לספר סיפורים ולקשר אותם לפרסומות.

אז הנה פרסומת של DHL שמציעה דרך אחת  להתמודד עם אהבה למישהו שנמצא רחוק:

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על מטוס גדול ממריא

  1. דאלי הגיב:

    גם בת הזוג שלי נסעה לחו"ל בדיוק עכשיו, אמנם לפחות זמן. אבל אני מכיר את ההרגשה…תהיה חזק ותעשה הרבה מסיבת פיג'מות.

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    תודה, תחזקנה ידיך גם אתה. אבל למה מסיבות פיג'מות?

    אהבתי

להשאיר תגובה

