קרמבו

הגיע החורף והגיע הקרמבו לחנויות.

אמרתי לה שמבאס אותי, עם הסוכרת, שלא כדאי לי לאכול קרמבו.

אז היא הכינה לי.

הכינה לי קרמבו בלי סוכר.

הכינה עוגיות של קרמבו בלי סוכר. אפתה בעצמה.
וקצפת של קרמבו עם תחליף סוכר. הקציפה לבד.
ושוקולד שיצפה את הכל. גם -בלי סוכר.

זה לא פשוט להכין קרמבו.

הרבה יותר מקרם יש בו. בקרמבו שיש לי.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על קרמבו

  1. macphista הגיב:

    וואו, חתיכת השקעה.
    she is a keeper

    אהבתי

  2. hagintlv הגיב:

    היא מהממממממת ואתה כנראה שווה את זה.

    קרמבו זה המאכל היחיד שמחובר לו גלוטן (ביסקויט) שאני לא עומדת בפיתוי ואוכלת את הלמעלה שלו. 2 ביסים וזהו. לא מעזה יותר. בכל זאת מסכן את החיים של צליאקית כמוני 😉

    בבקשה פרסם מתכון. לא ידעתי שיש קרמבו ב-DIY

    אהבתי

  3. אלמה הגיב:

    קרמבו זה הדבר היחיד שמעודד לי את החורף.
    ואם יש לך מישהי שעושה כאלה דברים למענך, נשאר רק לקנא.

    אהבתי

  4. Yuval Adam הגיב:

    שככה יהיה לי טוב.
    איזה אוצר!

    אהבתי

  5. לימור הגיב:

    רוצים מתכון ותמונה 🙂 איזו מותק 😛

    אהבתי

  6. greentul הגיב:

    תודה לכולם. היה כיף להשוויץ.

    ואפרופו קרמבו – הנה הצעה שפעם נהניתי ממנה:

    קונים שני ארגזים של קרמבו ושוכרים את מבצע סבתא.

    מביאים כמה חברים לראות את הסרט ובכל פעם שאומרים את המילה "קרמבו" אז כולם צריכים לאכול קרמבו אחד.

    מומלץ!

    אהבתי

כתיבת תגובה

