טל נגד המפוח (על משקל ג'ו נגד הוולקנו)

יש לי דירה מאוד נחמדה  – מטופחת, מרווחת ומשופצת. היא גם נמצאת באיזור מעולה – יש כאן גינות, בתי קפה, פאבים והכל ממש באמצע של המרכז של תל אביב. אפילו די שקט פה, יחסית.

אבל במשך השבוע, בדרך כלל בין שבע לשמונה בבוקר לפעמים אפילו בשבת, מגיע ממש מתחת למרפסת שלי – ואז עושה ווווורווווום טרררררם, פחחחחחחח וגם טסססססס.

מפוח העלים.

קודם כל – הרעש. גם אם במקרה אני קם לפני שמפוח העלים מתחיל לרטוט לי מתחת לחלון זה עדיין ממש לא נעים להתחיל ככה את הבוקר. בקושי אפשר לשמוע רדיו או לפתוח חלון. שלא לדבר על ימים שבהם אני מתכנן לישון עוד קצת (כבר ציינתי שמפוח העלים מגיע לפעמים גם בשישי ובשבת?) ואז אני נאלץ לטמון את הראש מתחת לכרית ולהיאחז חזק חזק בקורי השינה על מנת שלא אתעורר לחלוטין בטרם יעבור זעם.

דבר שני-  זה פשוט לא מנקה. יום אחד, אחרי שמפוח העלים עשה את עבודתו במשך חצי שעה, ירדתי לרחוב וראיתי עטיפות חטיפים, בקבוק מים ליכלוכים אחרים למיניהם אשר שרדו את ההוריקן ונשארו בגאווה על המדרכה. אל מול פירות הפיקוס הדבוקים למדרכה לא היה למפוח כל סיכוי מלכתחתילה ואילו את האבק שהוא כן הצליח להעיף מהמדרכה, ניתן היה למצוא על המכוניות החונות בצידי הכביש (אם לא באוויר שנאלצתי לנשום).

אבל עכשיו  – הקטע המעצבן באמת. בעיריה טוענים שהמפוח חשוב כי בתל אביב לא יורד הרבה גשם וזה גורם להצטברות אבק. אבל אתמול ירד מבול!! למה לעזאזל בין 6:55 ועד 7:28 אני צריך לשמוע את הבולדוזר החופר הזה!! לא היה שום אבק, לא באוויר ולא על המדרכה שעוד הייתה לחה. הדבר היחיד שהמפוח שאב זה את הריח הנעים שיש אחרי הגשם.
אז זה היה אמור להיות סתם פוסט מתלונן, אבל בעקבות הבוקר – אני מצרף גם את זה. בטח קיבלתם את זה כבר במייל או בפייסבוק או ראיתם את זה באיזה פוסט אחר:

 אני לא אומר שצריך להצביע לאף אחד כי עלמה זק אומרת שצריך. אני רק אומר שלדעתי,  קצת עלים שמפוזרים על המדרכה. זה לא כל כך נורא ואפילו די נחמד. אני מצביע למי שיחזיר את המטאטא.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברה וקהילה, עירוניות, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על טל נגד המפוח (על משקל ג'ו נגד הוולקנו)

  1. hagintlv הגיב:

    שונאת את המפוח הזה…. אח שלו נמצא בשכונה שלי בדיוק באותן שעות. גם אני תמיד משתגעת מהדבר הזו שאין לו שום תכונה פרט לרעש שהוא עושה… 😥

    אהבתי

  2. ניר הגיב:

    זוועת עולם המפוח הזה!!! אני גר בכפר סבא ומסביבנו יש גינה של הבניין עוד גינות של הפארק שמעבר לסלון.. ומשעות הבוקר אני פשוט אוטם את החדר שלי (מזל שהחורף הגיע). בקיצור לא כיף!

    אהבתי

  3. לימור הגיב:

    אויי נישמע נורא! תתנחם בכך שהחורף יסלק אותו, יותר כייף לקום עם רעש הטיפות הטבעי 🙂

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    תודה על התגובות. החלפתי את הקליפ של יהורם גאון מ"רוח שטות" ל"מה יביא איתו הרוח", בין השאר בגלל שבקליפ של "רוח שטות" רואים את יהורם גאון עומד בתוך מכונית עם גג פתוח בלי להחזיק את ההגה וזה לא חינוכי.

    אגב לימור וניר – כל העניין היה שגם החורף הגיע ועדיין יש מפוח! למה? לחולדאי פתרונות. אולי. כנראה שלא.

    אהבתי

להשאיר תגובה

