סליחות

 אלטון ג'ון אמר שזה לא קל לומר סליחה (לפעמים נדמה לו ש – זה הדבר הכי קשה)

אבל אני חושב שבדרך כלל אני די ממהר להתנצל כשאני מרגיש שאני צריך. הרבה יותר חשוב לי לכפר על טעויות מאשר "לצאת צודק".

(חוץ מזה – אם מדונה יכולה לבקש סליחה בעברית, אז מי אני שאדפוק חשבון?)

 אבל בכל אופן, אם פגעתי או הייתי לא הוגן כלפי מישהו. אז יום כיפור זאת הזדמנות טובה לבקש סליחה.

באמת שאני לא מתכוון לעשות משהו רע לאף אחד. לפעמים אני חסר סבלנות, לפעמים אני מקטר או מתלונן יותר מדי. לפעמים אני לא מקשיב ולפעמים מדבר על עצמי יותר מדי. לפעמים אני מוטרד יותר מדי בשלי ולא חושב על האדם שאיתי, או על מה שהוא מרגיש או צריך. לפעמים אני לחוץ מדי ולפעמים קצת נודניק.

אז סליחה.

וגמר חתימה טובה.

(למנשה נוי זה יותר מצחיק)

תגובה אחת בנושא “סליחות

להשאיר תגובה

