לונדון

המון זמן כבר לא הייתי בחו"ל.

האמת – שאם לא מחשיבים את לבנון אז בעצם הייתי רק בהולנד – עבדתי שם אחרי הצבא כמה חודשים. זה היה התחליף לטיול התרמילאים שלי. בעצם, גם נסעתי עם ההורים לאירופה כשהייתי ילד – אבל זהו.

אחר כך התחלתי ללמוד ועם מגוון תירוצים עשיר נמנעתי מנסיעות אל מחוץ לארץ.  אפילו לא טורקיה, אפילו לא סיני.

אבל כשחשבתי לאן אני רוצה לנסוע תמיד הובילו את הרשימה לונדון וניו יורק. אני חושב שזה בגלל שהגדרתי את עצמי בצורה מאוד אורבנית, והרי הזהות הזאת לא יכולה להיות שלמה בלי לטעום מהכרכים הגדולים של העולם.

הייתי בלונדון רק כשהייתי קטן, ולעיר יש משמעות מאוד ציורית בעיני. משום מה כשאני חושב על לונדון – האסוציאציה הראשונה שלי היא מרי פופינס. אז הנה השיר של מנקי הארובות, שאם לוחצים את ידם מרוויחים מזל וברכה..

אז זהו! מחר אנחנו נוסעים! אמנם רק לכמה ימים. ויש הרבה אנשים שבשבילם זה משהו שיגרתי – חופשה קצרה באירופה. אנשים שנוסעים כל שנה לסקי בשוויץ, לסופשבוע בפאריז, לעסקים בברלין או לטיול במקום אחר בכל פעם. אבל אותי (ואולי זה קצת מביך להודות). זה די מרגש. כמו שאמרתי – המון זמן לא הייתי אפילו בחו"ל.

מזל שיש לי מדריכה שתראה לי את העיר.

חוץ מזה – זה אומר שיעבור לפחות שבוע עד שאני אכתוב משהו חדש. אז בינתיים שיהיה לכולכם חתימה טובה. צום קל למי שצם, ורק טוב לכולם.

ומכיון שאני נוהג גם לצרף פרסומות -הנה פרסומת של חברת תעופה יוונית – שמראה שאפילו היוונים נוסעים ללונדון. (לכל מי שחשב שהדילים הטובים הם דווקא לניקוס)

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, חברה וקהילה, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על לונדון

  1. macphista הגיב:

    איזה כיף!
    ממממ :|גם אני רוצה לנסוע לאנשהו.
    לונדון מתאימה.
    אוף לי.
    כיף לך!
    תחזיר איתך כמה בריטים מסוקסים, שיהיה מעניין.

    אהבתי

  2. יחזקאל הגיב:

    נסיעה טובה! תהנה לך.

    אהבתי

  3. ניר הגיב:

    שתהיה לך טיסה נעימה, חוויה מהנה… וכיף!!
    תחזור ותמשיך לכתוב, אמשיך לעקוב..
    אני גם עוד שבועיים נוסע.. לאיטליה.. שם עדיין לא הייתי.. נלך לקבל ברכה מהאפיפיור חח סתם.
    תהנה! 😀

    אהבתי

  4. Yuval Adam הגיב:

    פששש
    טיסה נעימה, טיול נהדר, ותחזרו עם חוויות נהדרות!

    אהבתי

  5. greentul הגיב:

    תודה לכולם.

    מקפיסטה אני אחביא איזה קוקני במזוודה.

    יובל'קה -תודה, מקווה שיהיה לנו רבע מהחוויות שאתה מספר עליהם.

    ניר – ברכה מפולני זה יכול להיות מסובך…

    יחזקאל – תודה, חג שמח.

    אהבתי

להשאיר תגובה

