דייר חדש!

כבר הרבה זמן שאני לא גר עם שותפים. לא שלא אהבתי את זה – היו לי לאורך השנים משהו כמו 5-6 שותפים בתל אביב. חלק מהם חברים טובים שלי עד היום.

אבל היה גם משהו מאוד נחמד במגורים לבד. מאז שנפרדתי מהחברה לשעבר, שזה כבר שנה ורבע, אני זורק את הבגדים שלי איפה שבא לי, שומע מוזיקה באיזה ווליום שאני רוצה ומנקה כשאני חושב שצריך. חוץ מזה כל הזבל והשטויות הם שלי ותמיד הייתי הרבה יותר סלחן כלפי גרביים של עצמי שנמצאות בסלון מאשר גרביים של אחרים. מותר להיות עם הקריזות של עצמי (למשל, צלחות עם אוכל – אני שונא שמשאירים צלחות שיש בתוכן שאריות מזון ולא מפנים) ועם הההזנחות של עצמי (שחלק מהן אולי פחות טובות. למשל – אני לא ממיין דואר).

אבל אתמול – חגגתי את כניסתו של שותף חדש! (נקרא לו בקיצור – כיון שהוא נמנע מפרסום – ר').

גם בתור חתול, אין ספק שר' הוא מספר אחד (הכי יפה, הכי חכם… חבל להכביר במילים, באמת אין עליו), אבל הרי הוא הרבה מעבר לחתול. ויום אחד הספיק לי בשביל להבין שהוא השותף האידיאלי.

הוא לא נוגע בדברים שלי במקרר, לא משתלט על השלט של הטלויזיה, לא פותר את התשבץ בעיתון, לא מתלונן אם השארתי כוס קפה בכיור בלי לשטוף, אין לו טענות על רעש, או אם אני מביא חברים בשעות מאוחרות, לא תופס את השירותים או את האמבטיה.

אז נכון שלא בהכל אנחנו דומים, אבל נראה לי שזו תחילתה של שותפות מופלאה.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא, חברים, עירוניות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על דייר חדש!

  1. macphista הגיב:

    הממממ
    יש בפוסט תמונות?
    כי אני משום מה לא רואה אותם. אם יש.
    בכל מקרה, החתול שלי מר.ד.ג. מאחל לשניכם הצלחה בבנית מערכת יחסים הומנית-חתולית לתפארת מדינת ישראל.

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    אוי באמת הסרטים לא עובדים. היה אמור להיות כאן "בא לשכונה בחור חדש", "ניגודים נמשכים" של פאולה עבדול, וקטע הסיום מקזבלנקה.

    אהבתי

  3. לימור הגיב:

    תתחדש!
    עדיין לא רואים את הסרטים.

    אהבתי

  4. Kruvit הגיב:

    זו רק אני לא מבינה מי כן ממיין דואר ולמה הוא עושה את זה? או איך עושים את זה? לפי מה ממיינים? כמו כביסה?

    אהבתי

כתיבת תגובה

