20 שאלות

שלחו לי את זה במייל, למרות שהבנתי שיש אנשים שיש להם את זה כבר שבועות.

זה משחק "20 שאלות פשוט" – צריך לבחור דמות – כל מי שבא לכם, אמיתי או בידיוני, רצוי שיהיה מפורסם.

ואז הג'יני החביב מתחיל לשאול אתכם שאלות של "כן או לא", ואחרי 20 שאלות הוא מפענח על מי אתם חושבים!

הכל טוב ויפה. התחלתי איתו פשוט – ג'ון קנדי. ניחש.

ניסיתי קצת יותר מסובך – ישראלי – אריאל שרון.

דרייפוס. הכיר.

ציפי לבני – ברגע שהוא שאל אם היא בלונדינית זה כבר היה סגור.

קלינט איסטווד – ידע בקלות.

מאיר דיזינגוף. ניחש – ואפילו ציין שהיה ראש העיר של תל אביב.

עפרה חזה – ידע.

פיקצ'ו – הכיר בקלות (כשהוא שאל אם הוא צהוב עוד היו התלבטויות לגבי הסימפסונים. אבל ברגע שהוא שאל אם יש לו אוזניים מחודדות זה היה די סגור).

התינוק של במבה. ידע (!).

דב חנין – הכיר גם הכיר.

נתן דטנר – לא הצליח לנחש – אבל הגיע די קרוב לדעתי – חנן גולדבלט. (אולי התשובות שלי לא היו נורא מדוייקות).

מייקל מ"המשרד" – ידע.

יובל בנאי – האמת שהיה צריך עוד עשר שאלות כי בהתחלה הוא חשב שאני מתכוון משום מה לברי סחרוף (כנראה שטעיתי בגיל)

פיסטוק מהבית של פיסטוק – מצא.

את הברווז של דודו גבע – לא מצא אבל הגיע ממש קרוב.

גונת'ר – מנהל בית הקפה מחברים – ניחש.

קיפי בן קיפוד ואוזה מפרפר נחמד – הכיר את שניהם.

אפילו את הברווזון הצהוב שלי הוא ידע לזהות!

וגם כשסתם – הקשתי "לא" על כל דבר – הוא הגיב "מתחכם שלוחץ לא על כל דבר"…

בשורה התחתונה – אני חייב להצדיע למפתח האלגוריתם. בסופו של דבר – פשוט להצמיד לכל דמות 20 שאלות שנכונות לגביה (תתפלאו עד כמה הדברים שנראים לנו כלליים יכולים לבדל אותנו אחד מהשני).

תיכנסו. תשחקו. תבלו.

6 תגובות בנושא “20 שאלות

  1. גם אני משחקת את המשחק הזה בחודש האחרון וחייבת לומר שהוא הכי כייפי ששיחקתי לאחרונה. יותר מ-BUBBLES של וואלה אפילו. אצלי הוא אפילו זיהה אותי… RESPECT לממציא 😉

    אהבתי

  2. חגית – יותר מבאבלס? תיזהרי שלא ישמעו אותך…

    מאק – הם קצת דומים לא?
    חוץ מזה שג'יימס ספיידר יותר מרושע.

    קשה לי להחליט את מי אני יותר אוהב מבין שניהם.

    אהבתי

  3. הוא גם לא ניחש האלי ברי …
    גם אם היא לא כזאת מפורסמת , . עדיין היא שחקנית וזה …
    אהאהא וגם חשבתי על רוח רפאים ^^ , הוא לא ידעע P-:

    אהבתי

להשאיר תגובה

