כבר הסתיו עכשיו

"עוד מעט ירד פה גשם – בוא ונשאר בחוץ, נתחדש כמו הדשא, בעולם יפה רחוץ. תסתכל – הנה חוטים של גשם מישהו רוצה לתפור – בגד חג לכל העמק לגבעות להרים ולמישור".

אולי זה היה רק טפטוף. אבל כל הזמן מתלוננים שאין בארץ עונות מעבר בעיקר אין סתיו – ועוברים ישר מקיץ לחורף.

אז הנה – הסתיו זה עכשיו. בואו נהנה ממנו כשהוא כאן. לנשום את הריח, לשטוף את הפנים ברוח,  לרחוץ באוויר הנקי.

כשהייתי בחוץ נשמתי עמוק. כשהייתי בבית, ראיתי את מציצים ואת שבלול. היה ב"הוט בידור ישראלי"


עכשיו אני יוצא עוד קצת החוצה,זה פשוט מסוג הרגעים והימים שחייבים לנצל ולנצור. אם אפשר היה לקטוף אותם ולשים בצד באיזה קופסא, שאפשר יהיה לשלוף אותם כשצריך.

מאחל לכולנו סתיו נעים ושנה ברוכת גשמים.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה המלצה, עירוניות, פילוסופיה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על כבר הסתיו עכשיו

  1. macphista הגיב:

    סתיו זה עכשיו.
    אהבתי.
    סתיו נעים ושנה טובה.

    אהבתי

  2. רחלי אופק הגיב:

    היי,
    איזו הפתעה.
    לא ידעתי שיש לך בלוג.
    תענוג.

    גם אני התעוררתי היום מהרעש של הגשם.
    מוזר. הייתי בטוחה שזה חלום.
    סתיו זה כיף, יש איזו התרגשות, איזה משהו אחר באויר (רק חבל שזה מסמל את סוף הקיץ.)
    גם אני הסתובבתי היום בחוץ וניסיתי לתפוס את הרגע.
    תודה לך על פוסט נהדר. ושבוע טוב:-)

    אהבתי

  3. hagintlv הגיב:

    היום בבוקר יצאו כל הילדים של השכונה (והביאו תגבור, כי לא נראה לי שיש כאן כל כך הרבה ילדים) לשדרה שמתחת לחדר השינה שלי וצעקו בשמחה "גשם, גשם". זה היה אחד הבקרים הכי כייפים שהיו לי. רוח נעימה נעימה, גשם, אני עוד במיטה והילדים האלו ששמחים (אני בטח מזדקנת, כי הם לא עצבנו אותי, נהפוך הוא).
    אין כמו סתיו. תביאו לי גם שלכת ואני אהיה הכי מבסוטית שיש.

    ואני מסכימה. עונות מעבר זה משו ששווה לחיות למענו. :mrgreen:
    שנה טובה שתהיה

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    מקפיסטה – שנה טובה גם לך. סתיו זה כנראה גם מחר.
    רחלי – … הפתעה!!!… סתם, היה לי את הבלוג בקפה ועברתי לכאן. שבוע מצוין גם לך! ולא נורא לגבי סוף הקיץ – יהיה עוד אחד בשנה הבאה.
    חגית – אצלי היה אפילו שלכת (אבל לא היו ילדים)

    ואם מישהו היה צריך עוד הוכחה שהקיץ תם – אתמול ראיתי קרמבו בפיצוציה!

    אהבתי

כתיבת תגובה

