שיוויון

היום, ה-22 לספטמבר. שיוויון היום והלילה.

libramw.jpg

יש בזה משהו קצת עצוב. הימים ממשיכים להתקצר. יהיה חשוך יותר ויותר.


אני יושב עכשיו ליד המחשב בבית. חושב שאני צריך לסיים עבודה למחר, דברים שלא סיימתי במשרד וקיוויתי לעשות אותם בבית. בלילה.

כשיש אור, תמיד נדמה שיש יותר אפשרויות

תמיד נראה שיש עוד זמן.

לפעמים נדמה שזה לא ייגמר.

אכלתי היום עם דן ב"בנדיקט". כשנכנסים לשם המלצרים והמארחת מאחלים לך "בוקר טוב", אפילו שהיה כבר ערב. אולי באמת יום ולילה זה רק עניין של גישה.
חוץ מזה, "הכי חשוך לפני עלות השחר" וגם "יפה שקיעת השמש ללב עצוב".

יש המון שירים על לילה. התלבטתי נורא. "לילה" של שלום חנוך, "את לי לילה ", "כחולה כחלום", "לילה טוב" מתוך הכבש השישה עשר, "הבובה זהבה", "לילות הקיץ החמים", "ליל אמש", "אני בא הביתה מהלילה", "שלוש בלילה בעיר", "לילה בחוף אכזיב", "לילה לא שקט" של שלמה ארצי, "לילה שקט עבר על כוחותינו" של מאיר אריאל, "שיר היקיניטון", "לילה לבן בשדות בית לחם", "הלילה" של הכל עובר חביבי  "כבר לילה בואי נישאר", " "לילה בלי כוכב", "מה עושות האיילות בלילות",  ו"לילה" של נוער שולים (על משקל young girl, קצת לא קשור) ואלא רק כמה שירים שאני אוהב שעולים לי עכשיו בראש ובטח יש עוד המון המון.

בכלל נראה שיש יותר שירים על הלילה מאשר על היום. גם כן שיוויון. נראה שהלילה הרבה יותר מעורר השראה.

בחרתי את "כבו האורות" של יוני רכטר .

שיהיה לילה טוב

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה פילוסופיה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

