יש אנשים שיש להם פטיש – יש כאלה שצריכים האמר.

גם אני לא יכול לסבול האמר. אין לי שום בעיה עם אנשים שיש להם הרבה כסף ורוצים להשוויץ בזה. אין לי בעיה עם אנשים שנוסעים עם האמ-אמא של המרצדס/בנטלי ואפילו רולס רויס ושתהיה גם מצופה זהב.

יש לי בעיה עם רעש, זיהום ובעיקר – עם זה שאתם סכנה לכל מי שסביבכם וזה על הזין (הקטן) שלכם. וגם עם זה שאתם תופסים הרבה מקום חניה.

כמו שכבר אמר חיים חפר לפני:

"…כל אחד הלא יגיד,
העיקר בג'יפ זה ספיד!
חיש כרוח נעבור –
ברקס! עצור! עצור!

שמע נא, איציק
מה יש, רינה?
בחייך, תן לנהוג!
למה זה את מתעקשת בני אדם פה להרוג?…"

(מתוך – היי הג'יפ)

חברה שלי אמרה שאני חייב להפסיק לקחת את הדברים האלה אישית. אז הפסקתי. וחוץ מזה יובל כבר הספיק לשמוח לפני על נפילת ההאמר.

אבל בכל  זאת – חבר מהעבודה שלח לי את זה והייתי חייב לשתף:

hummerbig.jpg

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברה וקהילה, עירוניות, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על יש אנשים שיש להם פטיש – יש כאלה שצריכים האמר.

  1. macphista הגיב:

    אוי מעולה.

    ובכל זאת, מרגישה צורך עז להגן על ה"קטנים" ואומר- קטן קטן אבל יש בו המון.

    אהבתי

  2. Yuval Adam הגיב:

    אחלה קריקטורה. עולה על האתר שלי גם ברשותך.
    ואגב לא מיותר לציין את הנזק הסביבתי האדיר של כזה אוטו.

    אהבתי

  3. greentul הגיב:

    אלמה –

    אני שונא תגובות של מילה אחת!

    אני אף פעם לא מגיב תגובות של מילה אחת! 😉

    אהבתי

  4. אלמה הגיב:

    זו הייתה נקמתי הקטנה. בכלל אני בחורה מאוד קטנונית.
    מעכשיו אני מבטיחה מסות שלמות על כל קריקטורה.

    אהבתי

  5. לימור הגיב:

    גדול! או בעצם קטן…

    אם המצב בכבישים בישראל- אותי הכי מדאיג הפגיעה באחרים בעת שאתה מוגן.

    אהבתי

  6. הדיפלומט הגיב:

    גדול, או בעצם קטן :mrgreen:

    עכשיו אפשר לעשות את זה אקטואלי לישראל עם BMW שחורה ❗

    אהבתי

  7. greentul הגיב:

    לא הבנתי… למה דווקא BMW שחורה?

    אהבתי

כתיבת תגובה

