סימפטי

היה משהו מוזר בפלוס שלי בבנק.

קודם כל – זה שהיה לי פלוס.

טוב, אז נכון שהמשכורת שלי קצת עלתה לאחרונה. אבל עדיין היה נראה לי שיש שם כמה אלפי שקלים יותר מדי.

התלבטתי אם להתקשר לבנק ולשאול. יש דברים שאולי כדאי להניח להם.

 אבל הסקרנות המשיכה לנקר. אולי לא כדאי לבזבז את הכסף הזה? אולי עוד כמה ימים יסתבר שהייתה טעות ויגיע איזה שליח מאפיה לגבות ממני את ההלוואה מהשוק השחור שמישהו לקח על שמי?

אבל אחרי כמה ימים, נפתרה התעלומה. קיבלתי מכתב מהמדינה שמודיע לי שהפקידו בחשבון שלי כסף בגלל שעשיתי הרבה ימי מילואים.

דווקא עכשיו נאלצתי להשתחרר משירות מילואים – הסוכרת שהתפרצה אצלי לפני כמה חודשים הפכה את כל העניין הזה לנורא מסובך.

אבל עד עכשיו – זה הייתי אני מאלה שנושאים בנטל ומתעצבנים שאף אחד לא מעריך את זה.

יהיה אולי מי שיגיד שכמה אלפי שקלים זה לא מספיק.

לדעתי זה אחו-שילינג צעד בכיוון הנכון.

מפרגן לכל המילואמיניקים שעדיין זורקים זין על זה שקוראים להם פרייארים.

 ותודה מיוחדת לסגן שר הביטחון מתן וילנאי ולדר נדלר התותחית. שניכם מוזמנים לדרינק בהזדמנות הראשונה. עלי.

6 תגובות בנושא “סימפטי

  1. קודם כל, מרוב שאתה מזמין אנשים לדרינקים, לא יישאר לך הרבה מהפלוס.
    שנית, כל הכבוד, בלי טיפת ציניות, על הנאמנות, המסירות והפטריוטיזם. אני אישית מזמן איבדתי את האמונה שזה שאני מוסר מקטעים מהחיים שלי לצבא מציל את סבתא שלי מהסורים שכבר הנה הנה על הגדרות. אולי אם עוד הייתי מרגיש ככה הייתי בצד שלך.
    ושלישית, הקטע של החמישיה דווקא נראה לי בחירה שאני הייתי עושה, לא אתה אם אתה מנסה לפרגן למי שהולך… בניגוד אליי, דווקא הקטע הזה נראה לי ציני בטירוף…

    אהבתי

  2. לגבי הקטע של החמישיה – דאא.

    אני לא אומר שלעשות מילואים זה הדבר הכי קדוש בעולם. אבל אני חושב שללעוג למי שכן עושה, זה סתם מגעיל. דווקא בגלל שזה באמת תחושה של "למסור מקטעים מהחיים לצבא", בשביל איזה מתנחל מעפן שמוכרח שישמרו על החממות גויאבה שלו כי הן נחלת אבותיו, או לשמור על איזה גדר שמפרידה בין השירותים לסלון של משפחה בבילעין – דווקא בגלל זה, זה נחמד שקצת מעריכים את זה.

    אהבתי

  3. אוי כמה כבוד הרגשתי כשהגעתי למשרדי אגודת הסטודנטים בשביל למלא טופס של תשלום עבור שירות מילואים…

    ואיזה הבעת פליאה הייתה על פניו של מישהו שראה אותי עושה זאת.
    מעניין למה?

    אהבתי

  4. לא יודע איפה את לומדת, אבל על יו"ר אגודת הסטודנטים באוני' ת"א אני יכול להעיד שהוא משרת במילואים. 🙂
    ודווקא אני זוכר שכשהייתי באגודה הצלחנו להשיג הרבה הטבות לסטודנטים שמשרתים.

    אבל אולי עם בנות זה אפילו עוד יותר מפתיע 🙂

    אהבתי

  5. אההה….
    טוב, היצור עם המבט המופתע לא היה היו"ר, הוא היה סתם עוד עסקן פוליטי. וזה חבל כי הוא די חמוד.
    למה? למה למה למה למה למה למה הוא חייב להיות עסקן?
    שוין.

    אהבתי

להשאיר תגובה

