נשברתי

לפני כמה שבועות תם התוקף של כרטיס המועדון שלי בAM:PM. החלטתי שאני לא אחדש אותו. במקום זה הכרעתי – נחוש ואידיאליסט – כי מעתה אקנה אך ורק במינימרקט הנמצא בפינה השניה של הבלוק.

כבר הרבה זמן שהמינימרקט מפרסם עלונים בהם הוא מציג את אותה רשימת קניות בחשבונית שלו ושל האמפם – ומוכיח כי אצלו זול יותר. אמנם החשבונית הנ"ל לא מתחשבת במבצעים לחברי מועדון – אבל גם למינימרקט יש מבצעים משל עצמו – בכל קניה מעל 100 ש"ח הוא מציע מים מינרליים בהנחה, ועיתון. ואם בכלל אני מגיע לקנות שם בערב אז הוא נותן לי את העיתון חינם (אם נשאר). חוץ מזה שהוא הרבה יותר נחמד מהקופאיות המתוסכלות באמפם.

כמובן שיש גם חסרונות ברכישה במינימרקט הקטן. מבחר המוצרים הוא די עגום, לא פעם נתקלתי שם במוצרים עם תוקף תפוגה גבולי. וגם חברים של הבעלים כל הזמן מגיעים ומעשנים בכניסה וזה די מגעיל (גם באמפם מעשנים – אבל בגלל שהכניסה שם יותר רחבה – אפשר איכשהו לעקוף אותם). אבל אל מול כל החסרונות האלה – קיימת הבחירה בין תאגיד ריטייל ענק לבין מינימרקט פרטי המנסה להתקיים בכבוד. הוא אפילו מאריך את שעות הפעילות שלו עד 22:00 בלילה כל יום – וגם פותח בשישי עד מאוחר ובמוצ"ש.

אז כשתם התוקף של הכרטיס החלטתי שלא לחדש אותו ולקנות באופן בלעדי במינימרקט. אחר כך התחלתי להישחק – המים של האמפם זולים יותר בארבעה שקלים לשישיה – ולא צריך להיות חבר מועדון בשביל לקנות אותם. אחר כך ראיתי שלא היו לי ביצים בשבת בבוקר.

ואז אתמול בערב רצינו לראות סרט. והלכתי לקנות גלידה ופופקורן ובירות.ולא ממש הייתה ברירה – המינימרקט כבר היה סגור. נכנסתי לאמפם וראיתי שגם הגלידה של בנ-אנד-ג'ריס במבצע לחברי מועדון וגם הפופקורן והבירות. וגם הייתי צריך קצף גילוח והיה שם במבצע ממש שווה. והמבצעים האלה הפכו את 25 השקלים של חברות במועדון לשנה למשתלמת כבר ברכישה הנוכחית.

 אז נשברתי. אני יודע שמהפכות לא מתרחשות בלי הקרבות. אבל באמת הייתי צריך קצף גילוח. לאורך זמן – הגילוח במכונה לא יוצא מספיק חלק.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברה וקהילה, עירוניות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על נשברתי

  1. macphista הגיב:

    טוב, אי אפשר לצפות שמינימרקט קטן יעמוד בתחרות המחירים של רשתות.
    אבל מה זאת כבר אידיאולוגיה לעומת מבצע על בנ-אנד-ג’ריס?

    אהבתי

  2. hagintlv הגיב:

    בתור רכיכה חסרת עמוד שדרה, אני מזדהה עם הצעד שלך לחידוש הכרטיס. וחוץ מזה, אין מה לעשות, הכי נח זה לא להיכנס לסטרס כי כבר נכנסה שבת ולא הספקת לעשות קניות… עשית את הצעד הנכון, ואם זה לא מספיק, אז, שתדע – אתה לא לבד 😳

    אהבתי

  3. greentul הגיב:

    מקפיצה – אני בהחלט צופה שבעתיד יפרצו הרבה יותר מלחמות על רקע של צ'אנקי מאנקי מאשר על רקע אידאולוגי.

    חגית – אני תמיד טוען שיש לי ערכים מאוד גבוהים, ואפילו עקרונות נעלים. אני פשוט עצלן מדי ומתפתה בקלות רבה מדי בשביל לפעול על פיהם.

    אהבתי

  4. Yuval Adam הגיב:

    ככה זה
    בתנך הבכורה נמכרה בשביל נזיד עדשים, המזכירה של לקס לותור מכרה את הבוס שלה בשביל נשיקה עם חייזר (סופרמן 1 לכל הבורים) ואתה מוכר את תל אביב לתאגידים בשביל בן אנד ג'ריז במחיר מוזל.
    נו שוין.

    אהבתי

  5. greentul הגיב:

    זה לא נכון. המזכירה של לותר שיחררה את סופרמן כדי שיציל את אימא שלה שגרה באיזור שהטיל הגרעיני השני כוון אליו. הנשיקה הייתה רק בונוס.

    אני אפילו לא יכול לאכול בן אנד ג'ריז. יש לי סוכרת. זה היה בשבילה. נזיד עדשים חם לעומת זאת – זה דבר מעולה. במיוחד בחורף.

    אהבתי

  6. ספי הגיב:

    טל, אני איתך. תקנה איפה שנח לך ואיפה שמשתלם. תל אביב לא תיפול על רשתות סופרים. רק שתדע שזה הבנאנדג'ריס הכי זול בעיר, אפילו בשופרסל דיל זה יקר יותר. מה הטעם לחיות בעיר אם לא בשביל הנוחות.
    אבל מה, אני שונאת את סניף ה AMPM ליד בית שלי ויש שם שירות מעצבן ותמיד אין שם משהו, כמו מסיר לק לציפורניים שהייתי צריכה באמצע הלילה. זה אפילו סוג של סיבה ללעבור דירה.

    אהבתי

  7. macphista הגיב:

    אוי אוי אוי. רק עכשיו שמתי לב לתגובה שלך. עיוותת את שמי משהו. אני מקפיסטה. (כמו מקפיסטו… אחת מדמויות הבמה של בונו בסיבוב הופעות של ZOOTV)…

    אהבתי

  8. greentul הגיב:

    אה. חשבתי מקפיצה. כמו הפיצה.

    אהבתי

כתיבת תגובה

