יום שישי בלי ארוחת ערב אצל ההורים

כמעט כל יום שישי, אני, אחי, אחותי ומשפחותיהם, מתכנסים אצל ההורים שלי בגבעתיים לארוחת ערב.

עורכים שולחן עם מפה לבנה, עורכים קידוש, מספרים כל אחד על חוויתיו מהשבוע החולף ונהנים מהילדים (במיוחד בזמן הקינוח). אה -ובדרך כלל גם שולפים את שאלות הטריוויה מ"הארץ" ורואים מי עונה על הכי הרבה שאלות.

 אבל קורה שאין ארוחת ערב, כמו היום למשל – ההורים שלי וגם אחותי רק חזרו מחו"ל השבוע, ואח שלי ומשפחתו נסעו לאילת.

 (באמת – מתי!! ישראל מתייבשת!! אין לנו מים לבזבז!!)

ימי שישי כאלה, הם בעצם גם הזדמנות – קצת יותר רגועים, לא צריך לנסוע לשום מקום, ואפשר להנות מהשעות האלה של סוף השבוע, כשיום ראשון עוד רחוק מאוד. אז ועכשיו אני יושב בבית ומונה את האפשרויות:

  • לארגן ארוחת ערב – ואולי להזמין חברים
  • לשבת בבית קפה, עם תשבץ היגיון,  ואמריקנו
  • לטייל (אולי שפת הים?) ברחובות הריקים.
  • לקרוא. יש לי שני ספרים שמחכים כבר שאתפנה אליהם
  • לנקות את הבית, אולי גם לעשות כביסה
  • מרתון של פרקי הפמליה שעוד לא ראיתי בVOD. אפשר לצרף לזה פופקורן.
  • מוזיקה ועיתונים.
  • לכתוב בבלוג… (הא, הא… )

***

מאוחר יותר – לערב – כבר קבעתי עם חברים. אבל שעות הערביים עכשיו – היום – הן לגמרי שלי.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על יום שישי בלי ארוחת ערב אצל ההורים

  1. Yuval Adam הגיב:

    רק חייב לציין, שלראשונה בחיי, פתרתי 9 שאלות בחידון של המוסף, לעומת ה3-4 הממוצעות.

    הייתי חייב 🙂

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    סחתיין!! זה באמת מאוד מרשים

    האמת שבכלל לא ראיתי את המוסף השבוע…

    אהבתי

כתיבת תגובה

