כמה שעות לפני (מפורסם כמה שעות אחרי)

מישהו אחד מאוד חכם אמר לי, שכשאתה צעיר החיים נראים כמו עתיד אינסופי. וככל שאתה מתבגר אתה פתאום מבין שהחיים הם בעצם עבר קצרצר.לא הסכמתי לתת לאף אחד להגיד שאני בן 30. גם חודש לפני יום ההולדת, גם שבועיים לפני.

אפילו פה בפרופיל – כמה שעות לפני יום ההולדת שלי עדיין רשום שאני בן 29.

אני לא מאוד עצוב.

יש לי עדיין עתיד אינסופי לפני. בטח כולל עוד קריירה ומשפחה. בטח עוד המון חוויות טובות.

אבל לפעמים – כשאני מביט אחורה. הכל נראה מעט מדי. כאילו הייתי יכול למלא את החיים קצת יותר. להעיז יותר. להספיק יותר. לנצל יותר.

אני אפילו לא הייתי עושה את הדברים שונה. כמעט מכל בחינה – אני די מרוצה עכשיו. ויש לי המון דברים שלא הייתי מוותר עליהם בחיים, ככה שבאמת לא כדאי להצטער על כלום.

אולי הטריק הוא לא להשאיר מחשבות כאלה לגיל 40.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על כמה שעות לפני (מפורסם כמה שעות אחרי)

  1. Yuval Adam הגיב:

    ילד!
    המון מזל טוב!

    אם זה עוזר במשהו, גם 31 מגיע ביעף. אבל נראה לי שאתה מנצל את החיים כראוי.

    וכן, הזמן מתחיל לטוס. אז יאללה יוצאים לחגוג!!! :mrgreen:

    אהבתי

  2. ספי הגיב:

    כולם אומרים שאתה ילד ואז מגלים איזה חכם וחד אתה ומופתעים.
    מה צריך לבקש יותר ליומולדת 30!

    מזל טוב, המון אושר וכמובן כל מה שרק תרצה.
    נשיקות,
    אוהבת,

    ספי

    אהבתי

  3. גיא חיים הגיב:

    מזל טוב.
    הייתי אומר לך לא להקשיב לאנשים מאוד חכמים אבל אז היתה סתירה אינהרנטית בהצעה שלי. סתם 🙂 :mrgreen:

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    ספי ויובל – תודה רבה על האיחולים והיה כיף שהגעתם אתמול!

    גיא – הכנסת אותי ללופ שקשה לצאת ממנו 🙂

    תודה על התגובות!

    אהבתי

  5. hagintlv הגיב:

    מזל טוב ושתדע שכשמגיעים לגיל 40 זה בערך אותו דבר רק יותר כבד ועמוק… הייתי שם לפני דקה וחצי. אבל זה הולך ומשתפר. יש לך למה לצפות :mrgreen:

    אהבתי

כתיבת תגובה

